Connect with us

Lifestyle

Jak skutecznie kupić węgiel w sklepie PGG? Poradnik!

Published

on

Zakup węgla w sklepie PGG

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2022

Kupno węgla w sklepie PGG sprawia wiele problemów. Chyba każdy, kto próbował tego skutecznie dokonać się o tym przekonał. Mnie się udało za 3. razem, jednocześnie dla 2 gospodarstw: w sumie 6 ton węgla na jednej sesji. Przez pierwsze 2 sesje popełniałem błędy, które uniemożliwiały zakup węgla, a o których napiszę. Wielu moich znajomych ma z tym problem, napiszę tu o moich doświadczeniach z zakupem węgla w sklepie PGG oraz poradach jak kupić węgiel bez specjalistycznej wiedzy informatycznej i bez żadnych botów. Zaznaczam, że zawodowo jestem informatykiem, więc mam co nieco pojęcie o działaniu aplikacji internetowych od zaplecza 🙂 Opisana metoda ta nie daje 100% skuteczności, ale na pewno zwiększy Wasze szanse w batalii o czarne złoto 😉 Mnie pozwoliła dziś na zakup dwóch pakietów węgla.

EDIT 22.09.2022: po 4 próbach kupiłem znów węgiel dla znajomych. Od czasu pisania tego artykułu zmieniły się nieco “zasady”, więc dziś zaktualizowałem wpis.

Na wstępie zaznaczam, że to o czym piszę jest jest aktualne na 22. września 2022 roku, czyli w dzień w którym dokonałem kolejnego zakupu. Polityka oraz mechanizmy sklepu PGG się zmieniają, więc należy wziąć na to poprawkę. Na chwilę obecną węgiel w sklepie PGG można kupić w dwóch sesjach w tygodniu: o 16:00 we wtorki i czwartki. Węgiel do kupienia dostępny jest w tych dniach kilka minut po 16:00 do ok. 16:50, w zależności od popularności danego typu węgla i zapotrzebowania. Naszym celem będzie dodanie produktu do koszyka. To właśnie pozytywne dodanie do koszyka gwarantuje możliwość zakupu węgla. Sfinalizować zamówienie można do północy tego samego dnia. Można to zrobić “na spokojnie”, po godzinach szczytu, np. o 18 lub 19.

Założenie konta w sklepie PGG

Błąd, który popełniłem na 1. mojej sesji sprzedażowej polegał na tym, że nie założyłem konta przed sesją sprzedażową. Produkt nie mógł być dodany do koszyka, gdyż nie byłem zalogowany.

Dzień przed sesją załóżcie konto, wypełnijcie wszystkie niezbędne pola oraz zamieśćcie skan deklaracji CEEB (jeżeli macie 2 strony, to musicie je scalić np. do jednego pliku PDF, bo można załączyć tylko jeden plik!!!). Ważne, żeby adres spalania w formularzu był taki sam jak adres na deklaracji dot. spalania. Należy też podać nr konta. Z tego co wiem służy on jedynie do ewentualnych zwrotów.

Instalacja przeglądarki Opera

Na Facebookowych grupach można przeczytać, że ludziom częściej udaje się kupić węgiel poprzez tę właśnie przeglądarkę. Jest to poniekąd prawda. Związane jest to z jednym mechanizmem przeglądarki, który różni się np. od Chrome. Opiszę to w dalszej części artykułu. W każdym razie, ściągnijcie Operę i używajcie jej do zakupu węgla w sklepie PGG.

Logowanie w sklepie przed sesją sprzedażową

Do sklepu należy zalogować się odpowiednio wcześnie. Nie róbcie tego jednak zbyt późno, bo może okazać się, że o 15:00, czyli godzinę przed uruchomieniem sprzedaży będzie już problem z działaniem strony. Godziny 13:00-14:00 będą odpowiednie. Jeżeli zalogowaliście się wcześniej, np. dzień przed wtorkiem/czwartkiem, to wylogujcie się i zalogujcie ponownie. Unikniecie wtedy ewentualnego wylogowania w trakcie sesji sprzedażowej o 16:00. O 14:30, 15:30 możecie odświeżyć stronę sklepu będąc już zalogowanym, aby upewnić się czy wszystko jest OK i czy w dalszy ciągu jesteście zalogowani.

Bany i blokady na w sklepie PGG

Przed sesją sprzedażową warto jest zapoznać się z mechanizmami blokad. Zauważyłem trzy rodzaje banów i blokad na sklepie PGG. Pierwsza blokada jest związana z próbą logowania na inne urządzenie. Nie róbcie tego. Jedno konto = jedna przeglądarka i urządzenie.

Drugi rodzaj blokady polega na blokowaniu użytkowników odświeżających zbyt często stronę. Jeżeli będziecie nadużywali klawisza F5 lub przycisku “odśwież”, to może okazać się, że dostaniecie blokadę na konto na dłuższy czas i nici z zakupów. Ja taką blokadę dostałem podczas drugiej sesji sprzedażowej, dwa dni temu. Odświeżałem stronę co 2-3 sekundy i dopiero dziś rano zdałem sobie sprawę, że skutkuje to blokadą.

Trzecia blokada to “wyblurowana” strona, jeżeli próbujecie włączyć więcej niż jedną zakładkę sklepu. Od niedawna można używać tylko jednej zakładki.

Dodawanie węgla do koszyka

Dodać produkt do koszyka można z poziomu strony głównej sklepu (https://sklep.pgg.pl/) albo ze strony produktowej. Dodając węgiel ze strony produktu nie mamy możliwości weryfikacji, czy produkt się poprawnie dodał, bo po kliknięciu “Dodaj do koszyka” zapytanie do serwera dzieje się w tle. Kółeczko na przycisku zacznie się kręcić, ale gdy serwer padnie, to nie dostaniemy żadnej informacji zwrotnej o błędzie. Po prostu kółeczko będzie się kręciło i kręciło… Polecam więc dodawać węgiel do koszyka z poziomu strony głównej.

Węgiel dodawany jest kilka minut po godzinie 16 (zazwyczaj 16:04 lub 16:05), najpierw ekogroszek. Polecam otworzyć stronę https://sprawdzwegiel.pl/ w nowej zakładce i ją odświeżać. Znajdziecie tam informację live kiedy tylko węgiel pojawi się na sklepie PGG.

Otwórzcie 2, 3 lub 4 zakładki strony głównej sklepu. Ja zwiększałem ilośc zakładek w czasie. Zaczynałem od 2, potem dodawałem kolejne aż skończyłem na 4 lub 5. Kilka minut po godzinie 16:00 możecie powoli zacząć je odświeżać. Tutaj teraz kwestia szczęścia. Odświeżajcie zakładki jedna po drugiej dopóki na którejś z nich poprawnie wczyta się sklep PGG. Jeżeli stanie się to do 16:30-16:50, to jakiś rodzaj węgla będzie na pewno jeszcze dostępny. Połowa sukcesu za nami! Czas na kolejny krok.

Od niedawna nie ma możliwości otwarcia sklepu na kilku zakładkach, korzystamy więc z jednej. Jeżeli zobaczymy już dostępny węgiel na sprawdzwegiel.pl, to dopiero wtedy najlepiej zacząć odświeżać stronę sklepu.

Odświeżajcie stronę zawsze, jeżeli ta załaduje się do końca, czyli przestanie “kręcić”. Ostatnio strona długo się wczytuje, a często “mieli, mieli”, ale wczytuje się poprawnie. Także – czekamy aż strona się wczyta do końca!

Hurra, w końcu strona główna się wczytała! Kliknijcie na czerwonym przycisku koszyka przy wybranym węglu. Najprawdopodobniej znów zobaczycie czerwono-biały komunikat o błędzie serwera. Jeżeli jednak się przypatrzycie, to adres URL się zmienił na:

https://sklep.pgg.pl/koszyk/dodaj-produkt

To dobra wiadomość. Oznacza, że pobraliśmy dane o dostępnym węglu ze sklepu i teraz tylko musimy wysłać te dane na serwer (mówiąc potocznie). Mamy na to ok. 10 minut. Po tym czasie jeżeli nawet wczytamy stronę, to wyświetli się błąd 419. Odświeżamy więc stronę dalej.

Tutaj różnica w przeglądarkach Opera i np. Chrome. W Chrome każdorazowe ponowne wysłanie takich danych (kiedy klikamy “odśwież” lub “F5”) NALEŻY potwierdzić klikając “Dalej”:

Jeżeli klikniemy Anuluj, to cały proces musimy zaczynać od nowa. W Operze takiego komunikatu nie ma, bo jest to domyślne zachowanie przeglądarki (odświeżając Opera przesyła zawsze dane formularza). Dlatego więc lepiej jest jej używać.

Odświeżamy ponownie stronę do momentu, kiedy adres w pasku przeglądarki nie zmieni się na:

https://sklep.pgg.pl/koszyk/

i dopóki nie zostaniemy przekierowani na podstronę koszyka z prawidłowo dodanym produktem (węglem). Dodaliśmy produkt do koszyka!

Jeżeli od momentu kliknięcia na czerwony przycisk minęło już ponad 10 minut, a my dalej w pasku adresu widzimy adres https://sklep.pgg.pl/koszyk/dodaj-produkt, to najprawdopodobniej wyświetli nam się niebawem błąd 419. Oznacza on, że formularz już wygasł i musimy cały proces zaczynać od nowa. Wchodzimy jeszcze raz na https://sklep.pgg.pl/ i zaczynamy ponowne odświeżanie…. 🙁

Błąd 419 w sklepie PGG
Błąd mówiący o wygaśnięciu formularza. Należy zacząć od początku…

Finalizowanie zamówienia węgla

Jeżeli dodaliście już węgiel do koszyka, to możecie odetchnąć. Na dokończenie transakcji macie kilka godzin, do godziny 23:59. Poczekajcie do 19:00, aż strona PGG znów zacznie działać normalnie i wtedy dokończcie transakcję. Ja miałem problem z płatnością zaraz po złożeniu zamówienia. Strona płatności Dotpaya pokazywała błąd. Spokojnie!

Strona Dotpaya z błędem w sklepie z węglem PGG

Zamknąłem stronę, wszedłem w moje konto klienta PGG i listę zamówień. Wybrałem nowo wygenerowane zamówienie na węgiel, niestety nie było tam jakiegokolwiek linka do płatności. Rozwiązanie jest bardzo proste: link się tam pojawi, wystarczy poczekać kilka minut.

POWODZENIA! W razie pytań, piszcie w komentarzach!

FAQ

Q: Jak sprawdzić czy dostałem bana za zbyt częste odświeżanie strony?
A: Wystarczy sprawdzić źródło strony. Jeżeli w kodzie HTML pod komunikatem o błędzie znajdziemy długi numer otoczonym znacznikiem P, to znaczy, że wyłapaliśmy bana. Jeżeli go tam nie ma, to znaczy, że blokady nie ma, a po prostu sklep jest przeciążony.

Blokada widoczna w źródle strony. Zaznaczony ciąg cyfr świadczy o blokadzie
Blokada widoczna w źródle strony. Zaznaczony ciąg cyfr świadczy o blokadzie

Q: Czy lepiej korzystać z telefonu czy z komputera? Jest jakaś różnica?
A: Moim zdaniem z komputera. Nie sądzę, by była jakakolwiek różnica. A z komputera łatwiej odświeżać niedziałającą stronę 🙂 Możliwe, że w tej teorii chodzi o adres IP (publiczny, korzystając z telefonu). Ja korzystałem jednak z sieci osiedlowej z dzielonym adresem IP i dokonałem podwójnego zakupu.

Q: Czy istnieją boty/skrypty do zakupu węgla w sklepie PGG?
A: Z tego co wiem to były skrypty, które np. odblokowywały przycisk “Dodaj do koszyka”, ale już nie działają. Patrząc po swoim przykładzie nie trzeba korzystać z takich rzeczy, aby kupić węgiel na PGG. Radzę uważać na tego typu rzeczy! Można niechcąco zainstalować jakiegoś wirusa lub w najlepszym wypadku zostać ofiarą nieśmiesznego żartu… Na pewno nic nie wklejajcie w konsolę przeglądarki. Nie ma to sensu.

Q: Czy mogę próbować zakupić węgiel na 2 kontach korzystając z jednego urządzenia?
A: Na chwilę obecną tak. Byle to robić z dwóch przeglądarek. Ja właśnie dokonałem zakupów dla dwóch różnych kont korzystając z jednego komputera i dwóch przeglądarek: Opera oraz Chrome.

Q: Kiedy sklep PGG wyśle potwierdzenie e-mailem po złożonym zamówieniu?
A: Ja dostałem potwierdzenie po godzinie 23:00

Kliknij, aby ocenić post
[Ocen: 0 Średnia: 0]
63 komentarze

63 Comments

  1. Ola

    2 września 2022 at 16:40

    Hej
    A co zrobić jesli w trakcie sesji uznaja cie za bota ?? i wyswietli sie taki komunikat? Czytalam ze trzeba wyczyscic ciasteczka cookie ale wtedy nas wyloguje wiec na zakup nie ma szans . Co w takiej sytuacji radzisz ??

    • redakcja

      2 września 2022 at 17:16

      Z tego co wiem, to trzeba się niestety wylogować… No ale wtedy tak jak Pani pisze, trzeba się logować jeszcze raz…

    • Misiek

      25 września 2022 at 15:57

      Od kilku miesięcy nie mogę nic kupić nie wiem brak szczęścia. 16.15 lub 16.20 wszystko z napisem niedostępny Państwa komentarze bardzo pomocne.Proszę dodatkowe wskazówki.

    • Sławek

      27 września 2022 at 17:11

      Witam. Widziałem dostępne asortymenty węgla i dodałem do koszyka jednak zawiesiło się na stronie https://sklep.pgg.pl/koszyk/dodaj-produkt. Odświeżałem dalej i niestety za każdym razem kończyło się na komunikacie:
      the requested url was rejected. your support id is 9839303. I na dole go back.
      Dlaczego mam taki komunikat ? I co wtedy robić. Towar niestety nie dodaje się do koszyka.

      • redakcja

        28 września 2022 at 11:12

        Z tego co wiem to blokada i trzeba wyczyścić pliki cookies.

  2. Diana

    2 września 2022 at 16:57

    Witam jak udalo wam sie wogule zarejstrowac ,gdzie wejsc zeby to zrobic ,bo gdy wchidze na pgg sklep,to wyskskuje mi ciagle strona nie dostepna

    • redakcja

      2 września 2022 at 17:16

      Proszę się zarejestrować w dzień poprzedzający sesję lub w dzień sesyjny (wtorki i czwartki) z samego rana.

      • alako

        3 września 2022 at 22:36

        Witam. Dlaczego mi wciąż wyświetla się przy próbie wejścia do sklepu komunikat -prosba odrzucona? Czy to na laptopie czy telefonie . Czy to internet po kablu czy wifo albo dane komórkowe . Wciąż to samo.

      • Barbara

        27 września 2022 at 19:23

        Chciałam się zapytać jak przesłać dane do serwera? Ponieważ wyświetla mi się ten inny adres URL na biało czerwonej stronie ale nie wiem jak dalej postępować.

        • redakcja

          28 września 2022 at 11:14

          Standardowy komunikat. Należy powoli odświeżać stronę.

      • brs

        7 października 2022 at 12:41

        nigdy nie widzialem dzialajacej strony, probuje sie ze sklepem polaczyc w roznych dniach i godzinach

  3. Przemo

    6 września 2022 at 17:55

    Co ile sekund najlepiej odświeżać stronę żeby nie dostać bana?

    • redakcja

      12 września 2022 at 17:39

      Ja odświeżałem co 5-7 sekund. Należy także czekać, aż strona wczyta się do końca, wtedy odświeżyć.

    • Monika

      14 września 2022 at 14:42

      Witam, czy umieszczając deklaracje CEEB wpadają dwie strony formularza. Zeskanowałam obydwie strony czyli formularz i indentyfikator deklaracji, wprowadziłam na swoim profilu pgg,następnie sprawdziłam i byla tylko jedna strona.
      I czy to prawda ze moxna kupić tylko 1 t workowanego a 3 luzem?
      Jestem załamana tym wszystkim😫

      • redakcja

        20 września 2022 at 15:52

        Co do deklaracji, to najlepiej zeskanować obie strony i połączyć je w jednym pliku PDF.

    • Max

      22 września 2022 at 11:44

      Witam czy można korzystać w sposób jedno konto dwa urządzenia na różnych przeglądarkach

      • redakcja

        22 września 2022 at 15:16

        Witam, nie. Na jednym koncie można być zalogowanym tylko na 1 urządzeniu, na 1 przeglądarce i do tego na 1 zakładce.

    • Misiek

      27 września 2022 at 16:59

      Widzę dostępność przy sprawdzaniu wegla ale nie mogę połączyć się że sklepu. Proszę o porady.

  4. Asiek

    11 września 2022 at 13:10

    A przeglądarka Firefox? U mnie chyba najlepiej działa. Mam na lapku jeszcze EDGE. Czy na nich trzeba potwierdzać formularz? Dane komórkowe, jedno konto na smartfon, drugie z drugiego telefonu po kablu na lapka. Mam możliwość jeszcze przełożyć kartę z drugiego telefonu do routera czy tak by było szybciej? I ostatnie czy każda z przeglądarek może inaczej działać zależnie od dostawcy internetu, urządzenia czy miejsca zamieszkania, bo odnoszę wrażenie, że u mnie Firefox najszybciej działa, a może to złudzenie? Bardzo proszę o odpowiedź. Może jeszcze jakieś rady na Tauron, czy zaczynać od strony głównej, czy z któregoś dalszego etapu co wcześniej się go przeszło? Baaardzo proszę pomóżcie

    • redakcja

      12 września 2022 at 17:38

      Szczerze mówiąc nie wiem czy w Firefoxie lub Edge trzeba potwierdzać ten formularz. Szybkość internetu nie ma tu znaczenia (o ile jest w miarę przyzwoita). Głównym problemem jest szybkość serwera sklepu, bo to on jest przeciążony. Przeglądarka nie ma tu także znaczenia (jeżeli chodzi o szybkość strony). Co do Taurona, to niestety nie znam tematu.

  5. Marcin

    13 września 2022 at 08:27

    ja jeszcze ze swojego doświadczenia mogę podpowiedzieć żeby do zakupu węgla lepiej używać Internet po kablu, ma on znacznie niższy ping niż internet przez kartę SIM

  6. BednaR

    13 września 2022 at 17:08

    Witam, a jak teraz najlepiej zabrać się do dodawania do koszyka gdy można otworzyć tylko jedną kartę ze sklepu? Odświeżać cały czas stronę główną czy dany produkt? Pozdrawiam.

    • redakcja

      22 września 2022 at 15:21

      Tak samo, tylko na jednej zakładce. Najlepiej ze strony głównej.

      • Adriano

        22 września 2022 at 17:42

        Witam. Troszkę nie rozumiem tego. Pisze pan Teraz obowiązuje zasada: 1 konto = 1 przeglądarka = 1 zakładka! A później pisze pan Otwórzcie 2, 3 lub 4 zakładki strony głównej sklepu. Ja zwiększałem ilośc zakładek w czasie. Mnie jak tak zrobię to każda następna zakładka jest za mgła .

        • redakcja

          22 września 2022 at 18:05

          Artykuł był pisany przed wprowadzeniem tej zmiany.

      • Misiek

        21 października 2022 at 16:57

        Wtorek oraz czwartek strona w godzinach 16.00-16.20 jest nie osiągalna.Po tej czasie uruchamia się połączenie ale dostępny jest już tylko węgiel luzem np.kostka itd.Poprostu po tym czasie nie ma już sensu aby odświeżyać stronę. Jeżeli ktoś ma radę proszę o odpowiedż.

    • Kinga

      6 października 2022 at 16:50

      Mam węgiel w koszyku, ale zablokowało mnie przy płatności. Po jakim czasie taka blokada jest zdejmowana?

  7. Szymon

    20 września 2022 at 16:42

    A jak dostaliśmy bana za szybki odświeżanie to po jakim czasie znika

    • Sławomir

      21 września 2022 at 22:18

      Dziekuje bardzo za ten artykul, pomogl mi w skutecznym zakupie. U mnie wygladalo tak ze odswiezalem strone sprawdzamwegiel, gdy tam byly juz pierwsze towary zaczalem odwsiezac wielkokrotnie te sama jedna zakladke z lista dostepnych towarow w pgg, po ok 15 min ciaglego odswiezania w koncu wyskoczyla lista z towarami na zielono, kliknalem w koszyk, znow sie wysypalo ale faktycznie zmienil sie link w ktorym bylo od razu “/koszyk”, znow odswiezalem strone z 15 min po czym pojawila sie kolejna strona gdzie byla mozliwosc wyboru dostawy z jedna opcja wyboru osobistego, zaskoczylo mnie to gdzy chcialem skorzystac z KDW ale potem przekonalem sie ze dalej moge wybrac KDW, kliknalem do kasy, strona znow sie wysypala. Potem wrocilem do finalizacji zakupu na spokojnie ok 20:00. Ok 22:50 przyszly potwierdzenia mailowe z Pgg. U mnie internet swiatlowodowy, po wifi, na Chrome.

  8. Agnieszka

    22 września 2022 at 19:07

    Dzień dobry, od końca sierpnia usiłuję 2x w tygodniu wstrzelić się w kolejkę na PGG. Ostatnio we wtorek udało mi się wejść na stronę, kliknąć towar i jest sobie “koszyk – dodaj towar/produkt”. Siedzę sobie jak głupia od godziny 16 do 22:30 i odświeżam. Dopiero w Twoim wpisie obczaiłam, że chyba mam bana… Sprawdzam… mam… Oczywiście miło byłoby gdyby sklep w jakiś sposób dał mi znać o tym. Zjadłabym jak człowiek kolację itd. Ale nic to. Korzystając z Twojego poradnika stosowałam się jak do dziesięciu przykazań, jak do kodeksu Hammurabiego i naciskałam odśwież co 10 sek. Wszystko było fajnie, co jakiś czas sprawdzam, czy czerwona strona to nie kolejny ban. Okazuje się, że nie. Robię wszystko tak samo nic szybciej i nagle znów sprawdzam stronę i co widzę? BAN! Jakiś pomysł, podpowiedź za co? Żadnej zasady nie złamałam… Zagwozdka. Myślę, czy bana nie dostaje się kiedy nie uda się odświeżyć koszyka w porę, żeby nie blokować innym? H.E.L.P.
    Oczywiście powinnam to powiedzieć na początku ale lepiej późno niż wcale. Dziękuję za poradnik 🙂

    • redakcja

      22 września 2022 at 20:20

      Dziwne, ja bana nigdy nie wyłapałem. Czy odświeżasz stronę gdy ta jeszcze do końca się nie wczytała? Dziś znów zakupiłem węgiel, dla znajomych. Zaktualizuję lekko wpis. Co do teorii o nieblokowaniu kolejki, to nie sądzę, żeby tak było. Powodzenia 🙂

      • Rafał

        23 września 2022 at 15:43

        U mnie tak samo, znacznik pojawia się mimo odświeżania co 5-8 sekund i czekania do załadowania się strony. To jest jakiś kabaret.

        • Agnieszka

          27 września 2022 at 16:59

          Tak żeby tylko formalności stało się zadość. Dziś powtórka z rozrywki… Ban mimo stosowania się do wszystkich zaleceń… Jeszcze tylko nie bardzo rozumiem ten fragment we wpisie dotyczący błędu “419” (choć zaznaczam, że dziś w ogóle mi się nie pojawił nawet po 10 i 15 minutach). Czy kiedy jesteśmy w koszyk/produkt, mimo iż pojawia nam się ten kod błędu 419 odświeżamy, czy sobie odpuszczamy. Bo w tekście raz pisze, że nadal odświeżamy a za chwilę pisze, że można już wracać na stronę główną. I tego fragmentu nie bardzo rozumiem, przyznam szczerze.

      • Agnieszka

        25 września 2022 at 11:12

        Chętnie poczytam aktualizację wpisu. Nie, nie odświeżam przed załadowaniem. Gdzieś przeczytałam, że odświeżanie przez “odśwież” przeglądarki albo “myszką” nie daje odpowiedzi z serwera sklepu i możemy mieć “błędną” informację zwrotną. Więc odświeżam ctrl+r lub ctrl+fn+f5 (no niestety u mnie ctrl +f5 rozjaśnia stronę więc muszę f5 😉 ). Odświeżam po całkowitym załadowaniu strony, aczkolwiek obserwuję czekając te 10 sekund, że jak wywali ten “glob” w pasku to po chwili automatycznie (chyba) idzie jeszcze raz łączeni – odświeżanie, i wtedy potrafi się strona załadować. Wszystko szło dobrze. Nie bardzo zrozumiałam ten fragment w Twoim wpisie odnośnie ptorokołu “419 – strona wygasła” może odświeżałam nadal wtedy kiedy już powinnam wrócić na sklep do dogrywki bo za długo ładowało towar i trzeba było już jak piszesz “wracać do gry” na sklep pgg na stronę główną z towarem. Innych pomysłów już mi brak. Ale rzecz jasna będę walczyć do zwycięstwa. Albo dogadam się z Tobą pod stołem skoro Tobie idzie lepiej 😉 bo zaczynam już chyba świrować z lekka 🙂 Przenalizuję odnowiony wpis i może coś wyłapię, jakiś mój błąd jeszcze. Jeśli Ty wyłapiesz coś nie tak w moim komentarzu, uśmiecham się o korektę. Przygarnij kropka 😉 Z góry dziękuję 🙂

  9. Yourek

    23 września 2022 at 12:19

    Słuchajcie
    Ten zakup węgla na pgg to kwestia szczęścia, a nie przeglądarek, szybkich łącz, posiadania laptopów, komputerów stacjonarnych itd.
    Kupuję od końca czerwca dla mieszkańców swojej wsi znajdującej się pod Lublinem najczęściej starszych z peselem 20,30.
    Szczerze mówiąc nigdy nie wbiłem się do tego sklepu przez żadną z przeglądarek,testowałem Operę, Edge, Firefox, Brave, Chromium.Czyściłem ciasteczka, historię, instalowałem na nowo. Węgla nie było z tego i “nima”. I logowanie też od godz 13-14. Koło 15 jest już słynna “flaga” z Przepraszamy, potem jak rzucą węgiel to Request Reject coś tam. Odświeżam już nawet nie co 5 nie co 10, ale co minutę. Może nie mam szczęścia. Nie wiem.
    O dziwo 12 dotychczasowych zakupów dokonałem na smartfonach Xiaomi, Samsung, Hammer, a ostatnio na kilkuletniej Motoroli i na starym tablecie Lenovo Yoga 3 oraz wynalazku o nazwie Oukitel. A na nich poszło na Google Chrome, na Dolphin, na Firefoxie. Piszę to najzupełniej poważnie.

    • redakcja

      23 września 2022 at 21:36

      Oczywiście, moje rady nie gwarantują zakupu. Mogą jedynie zwiększyć szanse na zakup. Na końcu i tak liczy się tylko szczęście 🙂

      • Gabi

        16 marca 2023 at 14:58

        Witam, a kiedy wybieramy sposób dostawy, przed włożeniem towaru do koszyka, czy po?

    • Asik

      27 września 2022 at 17:22

      Czy ma znaczenie, że konto było założone na jednym komputerze a zakupy robione są na drugim?

  10. Yourek

    23 września 2022 at 12:25

    Oczywiście pisząc, że “nigdy nie wbiłem się do tego sklepu przez żadną z przeglądarek” miałem na myśli fakt, że nigdy nie dokonałem zakupu w sklepie PGG za pomocą laptopa, czy komputera stacjonarnego

  11. Hatsiu

    27 września 2022 at 17:11

    Witam,
    udało mi się wrzucić towar do koszyka, wybrać rodzaj dostawy i w momencie kiedy kliknąłem aby przejść do kasy, to oczywiście wyskoczył czerwony ekran z napisem przepraszamy i jak odświeżyłem 4 raz stronę to dostałem bana :/ moje pytanie na jak długo zostałem zablokowany? Czy uda mi się do końca dnia dokończyć zakup?

    • redakcja

      28 września 2022 at 11:12

      Proszę poczekać, jest czas do północy.

  12. Grażyna

    27 września 2022 at 18:22

    Dodał węgiel przyszło do zapłaty i mnie wyrzuciło stronę odświeżam za często i po skończonej sprzedaży jak chciał się zalogować do sklepu aby zobaczyć czy węgiel jest w koszyku to wyświetla się informacja że URL został odrzucony jest podany informator pomocy składający się z cyfr co to oznacza i jak długo będę zablokowana

    • redakcja

      28 września 2022 at 11:13

      Proszę wyczyścić pliki cookies i zalogować się ponownie. Czas jest do północy.

  13. zdzich

    28 września 2022 at 09:22

    Cześć,
    klejny raz po dodaniu produktu (węgla) do koszyka strona łapie zwieche na tym etapie https://sklep.pgg.pl/koszyk/ i d..a, nie przechodzi do koszyka. Nie wim już co robć, macie jakieś rady / patent?

    • redakcja

      28 września 2022 at 11:14

      Należy postępować jak w poradniku.

  14. ania

    28 września 2022 at 10:14

    Czy deklaracja CEEB musi być wgrana przed dodanie produktu do koszyka czy można wgrać ja dopiero gdy uda się produkt dodać i wtedy podać wszystkie pozostałe dane?

    • redakcja

      28 września 2022 at 11:15

      Należy wgrać przed dodaniem do koszyka, przed sesją sprzedażową.

  15. Ewa

    28 września 2022 at 13:12

    A gdzie sprawdzić czy mam bana? Co kliknąć? I czy po 10 min.od kliknięcia koszyka można wracać do strony głównej sklepu przez cofnij czy mnie wyrzuci?

  16. Zdzich

    3 października 2022 at 17:00

    co oznacza ten komunikat: The requested URL was rejected. Your support ID is: 8281084904199556784

    [Go Back]

    pokazuje się w trakcie wysyłania danych z koszyka na serwer PGG.
    Co zrobić w takiej sytuacji?

  17. Marek

    6 października 2022 at 14:52

    Dzień Dobry,
    PO jakim czasie zdejmują bana za częste odświeżanie?:)

  18. Krzysiek

    6 października 2022 at 16:00

    Przed rozpoczeciem sesji zakupowej to jest ok 15:40 wyrzucilo mnie juz drugi raz. Bylem zalogowany od godz ok 14:20.
    Odswiezalem strone co ok 5min i ok 15:40 dostalem komunikat:
    “Została przekroczona
    maksymalna liczba
    Klientów oczekujących na sesję zakupową.
    Proszę spróbować ponownie później

    Przypominamy,
    że towar jest sukcesywnie uzupełniany.

    Zapraszamy!”

    Ktos ma pomysl dlaczego tak sie stalo i jak tego uniknac w przyszlosci?

    • chkw

      18 października 2022 at 17:07

      U mnie podobnie, cierpliwie czekałem aż na stronie ,,sprawdź dostępność,, pojawi się węgiel i po odświeżeniu ten sam komunikat , nie było szans do 17,00 pomimo że zalogowałem się przed 15,00 a ostatnie udane odświeżenie 15,50

  19. !!! YebacPiS !!!

    11 października 2022 at 16:53

    Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Teoretycznie dodałem do koszyka, wybrałem sposób dostawy i kliknąłem do kasy. Teraz próbuje się otworzyć strona https://sklep.pgg.pl/koszyk/kasa. Odświeżanie strony nie pomaga, teoretycznie mam czas do 23:59. Odezwę się jeśli się uda 🙂

  20. Krzysztof Nawrocki

    11 października 2022 at 18:16

    Przyznam, że sceptycznie podszedłem do powyższego opisu. Dzisiaj była czwarta próba, ale tym razem z Pańskim poradnikiem. Dzięki niemu udało mi się w końcu kupić dwie tony orzecha (kostki już nie było), ale i to jestem w szoku, że to w ogóle możliwe. Podstawa to odświeżanie strony. Zdziwiłem się, że chwilę po 16-tej strona https://sprawdzwegiel.pl też była niedostępna. Odświeżałem więc PGG do skutku i około 16:23 (lub 16:33 – sorki, emocje) wybrałem to co było jeszcze dostępne i kliknąłem do koszyka. Później tak jak w poradniku, odświeżanie do bólu. Udało się. Sprawdziłem też czy zostałem zbanowany, ale ten rząd cyferek miałem trochę dalej niż pokazano w poradniku, więc sam nie wiem.
    Wyglądało to jakoś tak:
    <p %TS.request.ID()%

    </body …

    Wybrałem KDW i do kasy. Później odświeżanie do bólu, aż dostałem info, że strona wygasła. Myślałem, że już po jabłkach. Zamknąłem stronę, ponownie wywołałem stronę sklepu, zalogowałem się i na szczęście mogłem sięgnąć do koszyka, wybrać formę płatności i na końcu wysłałem przelew. Dziękuję serdecznie za okazaną pomoc.

  21. Paweł

    18 października 2022 at 19:58

    Dziękuje za ten poradnik 🙂 . Działając wg niego udało mi sie dziś dodać do koszyka 2 tony węgla Marcel orzech. 🙂 to w sumie już sukces.

    Teraz mam pytanie czy jest ważne z jakiego numeru konta zrobię przelew płacąc za węgiel? Czy to musi być ten sam numer konta bankowego jak podany w profilu użytkownika w PGG?
    Bede wdzięczny za szybką odpowiedź, dziękuje, pozdrawiam.

    • redakcja

      19 października 2022 at 13:44

      Nie jest to ważne. Nr konta w PGG służy do ewentualnych zwrotów.

  22. Paweł

    18 października 2022 at 22:29

    Dodatkowy komentarz do wcześniejszego z 18 października 2022 at 19:58

    Wieczorem 21.00 chciałem zfinalizować zamowienie i opłacić. Chciałem dostawe KDW z jakiegośokolicznego składu węgla (kdw – kwalifikowany dostawca węgla)
    Okazało sie, że zaden poblizki skłąd nie jest teraz dostępny w dla mojej miejscowości. Kupując 2 tony wegla Orzech – KDW było jedyną opcją transportu.
    To jest patologia, że udało sie dodac do koszyka, ale kupić nie moge bo nie ma transportu w okolicy.

    Jak ktoś chce transport KDW, to proponuje sprawdzić czy sklady w okolicy są jako Aktywne w sklepie PGG, mozna to sprawdzić pod linkiem:
    https://sklep.pgg.pl/lista-kwalifikowanych-dostawcow-wegla

  23. szunaj

    19 października 2022 at 07:37

    Tydzień temu przeczytałem te porady. W trzecim dniu prób trafiłem dokładnie ten węgiel, który chciałem. W Firefoksie. W Operze jakoś to nie tak szło. Dzięki wielkie.

  24. Jacek

    3 listopada 2022 at 17:21

    Dzień dobry,
    Postępowałem dokładnie wg opisu, kliknąłem koszyk i oczywiście pojawił się biało-czerwony komunikat. Odświeżałem aż do pojawienia się adresu https://sklep.pgg.pl/koszyk/
    Ani razu nie wyskoczył błąd.
    Potem odświeżałem sporadycznie aż w końcu pojawiła się strona koszyka z napisem “Twój koszyk jest pusty”.
    Co zrobiłem źle – bo według opisu po wyświetleniu adresu: https://sklep.pgg.pl/koszyk/ nie powinno to się wydarzyć.
    Pozdrawiam

    • Karo

      15 listopada 2022 at 16:24

      Ponawiam pytanie bo to samo też miałam.

  25. Aga

    18 listopada 2022 at 01:30

    1. A jak postepować, kiedy po odświezeniu strony wpada bialo czerwona, zeby sprobowac ponownie pozniej bo zostala przekroczona maksymalna liczba klientow? i tak w kolko.
    2. zobaczylam na zielono, ze towar jest, nacisnelam na kosz i …..wyrzucilo mnie ze strony i znow ukazalo sie to co wyzej. Oczywiscie jak mi sie udalo zalogowac po ilus probach kosz byl pusty….

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *